Home » , , , , » Grusomme mig 2 (2013) Se Fuld Film

Grusomme mig 2 (2013) Se Fuld Film

Fuld film streaming Grusomme mig 2 i video i høj kvalitet. Fuld streaming Grusomme mig 2 i bedste kvalitet. Download fuld Grusomme mig 2 i HD-format. Spille streaming Grusomme mig 2 i top videoformat. Online streaming Grusomme mig 2 i top kvalitet.


Du vil observere samlede beskrivelse af Grusomme mig 2 nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me 2
  • Film titel : Grusomme mig 2
  • År for film : 2013
  • Genrer af film : Animation, Komedie, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2013-07-02
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : HwXbtZXjbVE
  • Oversættelse af film : EN,ES,IT,HU,DE,ZH,FR,PT,HE,NL,RU,EL,TH,DA,TR,SK,CS,PL,SV,FI,NO,KO,BG,JA,UK,
  • Aktører film :Dana Gaier (Edith), Kristen Wiig (Lucy), Nasim Pedrad (Jillian), Elsie Kate Fisher (Agnes), Steve Carell (Gru), Steve Coogan (Silas), Russell Brand (Dr. Nefario), Kristen Schaal (Shannon), Ken Jeong (Floyd), Moisés Arias (Antonio), Miranda Cosgrove (Margo), Benjamin Bratt (Eduardo/ El Macho)

1690953

Grusomme mig 2 er den mest vellidt film fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, arbejder med en beskrivelse af filmen er "Den tidligere superskurk Gru, hans bedårende piger og de uforudsigelige, morsomme minions vender tilbage sammen med en række helt nye, sjove karakterer. Den altid foretagsomme Gru har lagt sit liv som forbryder bag sig for at opfostre Margo, Edith og Agnes, og det giver Gru, Dr. Nefario og de gule minions en masse fritid. Men lige da Gru er ved at vende sig til sit nye liv i forstaden, kommer en superhemmelig organisation, som bekæmper ondskab over hele verden, forbi og beder om hjælp. Det er nu op til Gru og hans nye makker Lucy Wilde at finde ud af, hvem der står bag en spektakulær forbrydelse og fange ham. Verdens tidligere største skurk må trods alt kunne fange den, som forsøger at overtage hans plads.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og bedste bedste skuespillere.

Hvis du vælger at prøve til jagten på Film efter titel Grusomme mig 2, er du godt på den mest egnede websted. Her kan du holde øjnene åbne for gratis eller downloade det ud af din mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan også ser et enormt antal nyeste filmtitler gratis ved at registrere at være medlem. Du udelukkende tager to minutter at tilmelde dig og glæde i diverse nyeste film som en gave

... Se streaming Grusomme mig 2 i bedste look videoformat 1080p ....




Storyboard : Wilbert Plijnaar, Set Designer : Christoph Charriton, Color Designer : Gregory Georges, Sound Recordist : Paul Tirone, Color Designer : Clément Griselain, Storyboard : Matthew Nealon, Art Direction : Eric Guillon, Producer : Christopher Meledandri, Production Manager : David Rosenbaum, Editor : Gregory Perler, Set Designer : Loïc Rastout, Set Designer : Paul Mager, Production Design : Yarrow Cheney, Casting : Carla Hool, Animation : Jonathan del Val, Music : Heitor Pereira, Screenplay : Ken Daurio, Screenplay : Cinco Paul, Technical Supervisor : Cédric Chapeleau, ADR & Dubbing : Roni Pillischer, Songs : Pharrell Williams, Director : Pierre Coffin, Color Designer : Sergio Casas, Animation : Jean Hemez, Set Designer : Olivier Adam, Prop Maker : Philippe Tilikete, Director : Chris Renaud
Selvfølgelig, nu du kan se film involverer Grusomme mig 2 helt længde og find den forbindelse til dette video Grusomme mig 2 i høj kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger, minions,

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. animations film play - All Rights Reserved